LYCKA

Paradistet. Ni har nog alla upplevt nar man sitter framfor tv:n o en liten reklamsnutt visas. du tittar pa skarmen o ser det oehort vackra miljobilderna o drommer dig bort. Jag behover inte dromma, jag upplever det just nu!

Koh chang, elefanton. vi anlande i fredagskvall, efter nagra dagar i bankok. kontrasterna mellan ett hektiskt storstadliv och det vi upplever nu ar makalost. luften ar frisk. manniskor som gar forbi lunkar i sin egna takt. ar som om vi har klivit in i en tidskapsel o atervant till nagot orort.

Dagarna i Bankok var heller inte fy skam, da vi  akte runt i en tuc-tuc o bara ja...akte....

Imorgon beger vi oss vidare till koh pangan for att svanga vara lurviga. kanns lite vemodigt att lamna denna o, dar vi har haft 5 underbara dagar med trevligt sallskap o massa annat. Paul and Anton, blame it on the buckets!

nu har jag inte tid med det har, nu vankas det namligen mat pa tree house. mysigt!

OVER AND OUT

Kommentarer
Postat av: Moa

Wohooo. Jag trodde inte det var sant när jag gick in här och såg att du hade uppdaterat. Ja, Koh Chang är underbart och jag känner igen känslan. Jag skickade sms till er den 5:e, men det kanske inte kom fram? Mer uppdatering, mer bilder mer tillfredställelse till mig. Det ser jag fram emot :)

Ha det nu underbart och ät fried chicken with chili and basil leaves för mig. Många pussar och kramar!

2009-02-07 @ 11:42:15
URL: http://eskimoe.webblogg.se/
Postat av: mia

hej moa min van!.. sitter nu pa koh phangan... ar as dyrt att vara inne pa internet sa snala som vi ar vantar jag lite med att uppdatera..du far halla ut! ha de! varma kramar...ps. sms har anlant men mobilens pengar har inte!

2009-02-08 @ 13:15:42
Postat av: fia

Mia du underbara tös :) Äntligen uppdaterar du, fan va roligt att läsa att du mår bra och att du trivs :) oväntat, NOT hahaha!

Vi saknar dig i oslo, du var ju en solstråle som lös upp dagarna för mig. Vi mös ofta med glass/godis och film ju. I sommar tar vi igen detta:)



Hur går de me killar, hittar någon pudding?

Har ni fått ngn färg?

PUSS

2009-02-08 @ 19:34:33
Postat av: Anonym

Gör ett nytt försök att skriva en kommentar. Försökte häromdagen men då gick det icke.



Är jätteavis på dig. Här hemma har det idag varit hyfsat men igår var det grått grått grått.



Så jag skulle gärna vilja var där du är.



Du verkar ha det helt underbart.



Njut och ha det bra och var rädd om dig.



Och glöm inte oss här hemma utan uppdatera ofta din blogg så vi kan följa dig.



kram kram

2009-02-08 @ 20:50:50
Postat av: Mu

var det som skrev nyss:)

2009-02-08 @ 20:52:08
Postat av: isabel

det ær sant, moa blev helt till sig och sæger åt mig att skriva en kommentar før att uppmuntra dig. ja och det vill jag ju såklart gøra. hær har vi 10 minus och snø upp till knæna så njut nu!! som sagt så saknar vi dig! puss och kram

2009-02-09 @ 16:44:34
Postat av: moa

ja, som du ser så finns det intresse av att läsa din blogg, så uppdatera snart igen :) Kul att du smsade tillbaka och jag är superavis. Värme hade varit behövligt för mig nu!

Saknar dig. Ha det bäst! puss o kram

2009-02-09 @ 18:44:58
URL: http://eskimoe.webblogg.se/
Postat av: nz mia

http://www.tranzscenic.co.nz/services/overlander.aspx?gclid=CO6mz87Qgp4CFSn6agodHmJOpQ



and the bus

http://www.intercity.co.nz/

2009-11-11 @ 10:43:47
Postat av: My Karlsson

Tycker om det du skrev! Spännande att se lite prima saker och inte bara det vanliga sakerna som man kan se om varje dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0