Lille Kokosbollen





Kommer hem, tröjan fylld med kokos och äggdeg(?), blivit ignorerad, tittad konstigt på och allmänt utmobbad...
detta var min första dag på mitt nya jobb! Låter trevligt? Yep, jag kan knappt bärga mig tills imorgon, nä skämt åsido, så farligt var det inte, bara nästan. Men naiv och godtrogen som man är gör jag ett nytt försök imorgon. Måste ge det en chans ialf!

kl 07.00: Förväntansfylld och pirrig inför ett nytt jobb vandrar Mia på Oslos gator, på skalan 1-10 ligger mias humör på en klokren 10:a.

kl 16:00: Skalan har nu sjunkit till en fet 1:a men efter att ha kollat på Charlie and the chocolate factory ( Måste följa chokladens väg) känns humöret betydligt bättre, och imorgon, då ska ni få se på andra bollar!


Kommentarer
Postat av: Mu

Du ska se att det i morgon torsdag kommer bli veckans bästa torsdag. Ha en bra dag. kram kram

2008-09-10 @ 21:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0