Staden som gud glömde

Idag har det varit en händelserik dag, ialf om man jämför med de andra dagarna då det mest har varit lämna Cv hos olika bemaningsföretag och glott på film och ätit krossade tomater.

Idag var nämligen jag, Moa och Fia på intervju i Lillerström, Lillerström ligger 30 min utanför  Oslo och för  er som inte vet är det motsvarigheten till Staden som gud glömde a.k.a Oskarshamn.(Förlåt mamma)

Brudarna skulle på en intervju om ett lager jobb och jag som den ständiga restaurang människan skulle då självklart på en intervju på...ja! en restaurang. Den sög , kort och gott orkar inte gå in på  detaljer, men vi säger såhär, att resan till djävulens håla kostade 100 nok och lönen på placet var 95 i h, så det hade blivit en ren förlust, förstod även jag som ej är något mattegeni.

Så det blev bara att vandra vidare, något positivt med resan dit var ialf, att jag kände mig som en Oslobo, satt och läste i ca 2 timmar på en sunkig tågstation, det är stadsbo i mina ögon de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0