En dag i fabriken

Sitter nu här, lite lagom på kanelen så för en gångs skull så kan jag skylla att särskrivningar o felstavningar beror på detta =)

Min tid i Oslo var till en början oviss, och livet var ,i en större makt händer, nu mera går livet i Oslo, på rutin, och jag borde  inte klaga,vilket jag heller inte gör, utan bara redovisar. Gick upp idag, denna fredagsmorgon, lik  alla andra, kl 07.00, åt lite frulle och begav mig sedan till bussen för att infinna mig på lilla kokosbollsfabriken, detta har nu blivit mitt liv, gå upp, ta bussen, jobba 10-11 h , ta bussen hem, dricka en pilsner eller 8 och sedan gå och lägga mig för att rutinmässigt utföra en exakt liknande dag! Woho, nä men ärligt! jag är supernöjd, älskar livet i Oslo. Är som jag sagt och skrivit innan en storstadsmänniska inners inne, är nog egentligen inte ens svensk i blodet utan kanske latino elr vad vet jag.. något som börjar på via... ?!

Efter en hård eller snarare mjuk  dag fylld med mjukporr och en kokosboll så begav jag mig hemåt, för att... få varmt vatten på mig, ge markus en äcklig hand och spilla lite äcklig ost på golvet.(som förövrigt torkades upp med arbetsstrumpan)

*macka på anton*

Sitter nu här, hemma i kollektivet, en kväll som alla andra, film, öl, flumm, och ??? Livet kan inte vara bättre, som jag

brukar säga... livet på en pinne!  LIVING THE LIFE!!!! 



Hemliga ordet: LEM!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mia för sjutton gubbar, det är måndag idag så se till och uppdatera.

2008-09-15 @ 10:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0