Dansande rovdjur

Låt mig berätta om helgens påhitt..

Fredags träffade jag Alle på Cafe sör och även fast man intalat sig själv innan att det ska bli en lugn kväll med bara några öl blir det inte riktigt så.. en öl blir snabbt till 14 och rätt som det är befinner man sig på ett danshak och skakar rumpan, vandrar sedan hem vid kl 4.00 på morgonen, vaknar vid 7, och går till jobbet..

Lördagen var det på att igen, och det var dags för en riktig tjejfest, satt hemma, i köket och spelade öl spelet, sjukt roligt "fia är bäst" sedan begav vi oss till yatsy och dansade hela natten lång.. vi var som galna rovdjur... sjukt lyckad kväll tillsammans med alla sina kvinnliga sambos =)

Idag har jag varit ledig och varit förvånansvärt aktiv, varit och vaccinerat mig, gått till banken, gått till posten och kopierat ett par nyckar, eftersom jag lyckades slarva bort dom första helgen här... ja vet Moa, jag är slarvig... you know me..

 

Imon är det återigen dags för chokladmakeri.. så om ni har vägarna förbi Oslo, tveka inte att trilla in på lilla kokosbollen. Banansmaken är bäst.


Kommentarer
Postat av: Mikael Almén

Lite dåligt med blogginlägg som hyllar din extrabroder i Malmö, tycker jag. Annars verkar allting bra med dig. Det är bra!

Kram

2008-10-27 @ 23:26:46
Postat av: Anonym

Sjukt kul hade vi i lördags :) Nästa helg ska vi göra allt igen!



Diggade fia är bäst mkt också :) haha.



PUSSS

2008-10-28 @ 20:16:33
Postat av: Anonym

sötis !!:) hoppas du mår bra!

2008-10-30 @ 10:48:39
URL: http://www.metrobloggen.se/veronicaaa
Postat av: Moe

Hola kära sambo!

Ja, helgen var goooo! Fattar inte hur du pallar att gå upp till jobbet efter 14 öl!? :P En annan hade ju varit död, men det e bra! Då är du rutinerad inför Thailandet.



Bye bye birdie.

PUSS.

2008-10-31 @ 01:04:44
URL: http://eskimoe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0