Födelsedagsfirande och maskeradfest

Helgen som har gått har varit helt jävla sjuk. I särklass det sjukaste jag varit med om =)

I Fredags efter jobbet så gick, jag, Frida,Markus, Anton och Johan till vår lokala pub. Där blev vi bjudna av barägaren. Det flödade får jag lov o säga! Champange, drinkar, öl och annat smått och gott. Efter stängning satt vi kvar och fortsatte att dricka. Ja, vad kan jag säga?! en av de sjukaste kvällarna i mitt liv.

På Lördagen fylde jag som bekant 20 åår! Woho, och maskeradfesten närmade sig med stor steg. Ringde min kära bror i hopp om insperation till en utklädsel. Valet föll enkelt på Facebook!  Så ja, jag gick runt och pokade folk hela kvällen och var en vandrande wall. Sjukt kul! Det vällde in människor i vårt lilla kollektiv och det dansades och sjöngs. så ännu en fantastisk kväll.  Jag fick en penisöppnare av  gänget och Markus kläcker ur sig
- Mer kukar i matlagning.

Så,som ni säkert förstår, nivån var hög,och tack alla för en fantastiskt födelsedag!

I söndagskväll var det även dags för ett nytt tema, och det nya temat är *trumvirverll* Diceveckan. Detta tema innebär att man ska rulla än tärning som sedan bestämmer ens öde. Så det var juh bara att köra igång.

Något senare.... flickorna står och väntar på bussen.
Mia- Moa, om du får en 4:a nu så måste du kasta något på duvan
Moa- ok, ska bli!
(Tärningen kastas, det blir en 4:a och Moa stenar duvan)





 

Kommentarer
Postat av: fridaP

tack själv, gullet!

2008-09-29 @ 21:34:36
URL: http://sprutorgasm.blogg.se/
Postat av: Frida (frasse) L

sounds f*cking great :) ! grattis i efterskott ! Du är mega bra . :D

2008-09-29 @ 23:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0