Aneli från montri ( Amelie från montmatre)



Idag har jag gjort chokladbollar på jobbet, dom blev fula och såg ut som diverse bläckplumbar. En drake, en apa, en enhörning och en giraff. Låt fantasin sätta gränserna!

Fia och Moa skulle se film, Fia undrade om aneli från montri var bra, Mia var ett ?
sen dök glödlampan upp, jaha! du menar Ameli från Montmatre?!

De var det jag hade att säga för dagen, är trött o ska nu slöglo på nåt eller kanske ta en promenad tilsammans med Peter Lemarc`?

Ha de! 


Kommentarer
Postat av: fia

Haha så sa jag faktikst inte.. Jag hade en helt utomordentligt fransk uttal. Det var mer du som inte förstod :P

2008-10-07 @ 00:31:17
URL: http://sofiasaventyr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0